Sayfalar

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Hadi Hayırlısı

Merhaba , öncelikle "kadirkirci.blogspot.com" a HOŞGELDİNİZ! .Bu blogu açmadan önce çok düşündüm nasıl ederim yaparım diye ama Hadi Hayırlısı diyerek başlamak istiyorum.İlk yazımda kendimden ve blogumdan bahsetmek istiyorum ...

Amacım

Bu blogu yazmamdaki amaç ; öncelikle kendi okuduğum ve ilerde mesleğim olacak mekatronik mühendisliğini tanıdıkça mekatroniği ve bununla birlikte kendimin ilgilendiği otomotiv , havacılık ve enerji sektörleri gibi alanlarını ve bu alanlardaki haberlerleri sizlerle paylaşmak.Burada kendi özgün yazılarım olmasına gayret edeceğim ancak bununla birlikte ilgilendiğim haberleri de size abartmadan direkt olarak size aktaracağım.Şimdi biraz da kendimden bahsetme zamanı...




Ben Kimim?

İsmim Abdulkadir. 26 Mart 1992'de Trabzon' da doğdum.İlkokuldaki  ve lisedeki  öğrenim hayatımı Rize'de
gördükten sonra 2011 yılında Kocaeli Üniversitesi Mekatronik Mühendisliği bölümünü kazandım ve şu yazımı paylaşırken  2.sınıfta öğrenim hayatımı devam ettiriyorum.Umarım okulu bitirdikten sonra da size yazabilirim :)

Bu blogda neler olacak?

Bu blogda öncelikle mekatronikle ilgili herşey ve bununla birlikte otomotiv, havacılık, enerji sektörleri vb. sektörler hakkında elimden geldiğince herşeyi paylaşmaya çalışacağım.

1- Mekatronik Mühendisliği ile ilgili herşey
2-Mekatronik Mühendisliği eğitimi boyunca görülen derslerle ilgili olan ders notları ,uğraşılarım,tecrübelerim
3-Otomotiv, Havacılık,Enerji ve buna benzer sektörlerden okuduğum edindiğim bilgiler


İlk yazım olduğu için eksiklerimin ve yanlışlarımın kusurlarına bakmayın. İlerleyen süreçlerde daha iyi yazmaya çalışacağım.Bu ilk yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim .

Bana  " kadirkirci@gmail.com" mail adresinden ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder